RSS

seni seviyorum

seni seviyorum
seni seviyorum derken bile doluyor gözlerim
seni andıkça titriyor bedenim
bazen donup kalıyorum olduğum yerde
seni yanımdaymış gibi hissediyorum her yerde
seni seviyorum
seni tüm benliğimle her zerrenle seviyorum
sana bir an bilie doyamadan seviyorum
kalbimde büyütüyorum seni
en nadide bir çiçek gibi bakıyorum
gölgelere atmıyorum güneşte besliyorum
başkalarını haram saydım kendime asla bakmıyorum
zaten herkeste seni görüyorum ya ne farkeder
seni seviyorum
sadece sana susadım ben
aşkı kana kana avuçlarından içmek için
yıllarca bekledim umudumu yitirmedim
ve seni buldum sonunda kaybetmem asla
sana seni seviyorum demek için
seni senle yaşamak hayatı tatmak için
SENİ SEVİYORUM
senin olmak için....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder