RSS

segililer günü

Canım sevgilim;
Bu gün sevgililer günü.Bu gün seveven sevilen herkesin günü.Ben seni çok sevdiğim için bizim de günümüz.Belki bu günü beraber kutlarız bir gün.O zaman daha bir anlam kazanır benim için bu özel gün.
Eğer o gün gelirse benim sana sürprizlerim sabahtan başlar.Çok ama çok mutlu ederim seni.Önce öpücüklere boğarım seni, gülücüklerle anlam kazanır o anlar.En sevdiğin şeyleri alırım sana bir an boş bırakmam.Gerçi sen yeter ki benim ol ben sana bu dünyada yaşatmaya başlarım cenneti aşkım.
Bu gün benim olamasan da mutluyum bitanem çünkü umudum var... Bu gün o gün olmasa bile elbet o günlerde gelecek sadece sevgililir günü değil her saniyemiz kutlamaya değer olacak.Biliyorum sen her şeyin en güzeline layıksın ve beraber mutlulupun en güzelini tadacağız aşkım...
Seni çok seviyorum....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder