RSS

Bu gün

Canım sevgilim;
Bu gün seninle ilgili hayaller kurdum.Seni düşündüm ama her zamanki gibi değil.Biraz farklıydın normalden.Aslında sensiz olsam nasıl olurdu seni tanımamış olsaydım ne yapardım diye düşündüm.
Seni daha fazla meraklandırmadan söyleyeyim.Ben hiç bir şekilde sensiz olamıyorum.Seni sevmeden yaşamış saymıyorum kendimi.Seni tanımasam bir hiç olurdum bir amacım olmazdı.Ben seni tanıdıktan sonra öğrendim yaşamayı,sevmenin hem ne kadar acı verdiğini ama insanı bir o kadar da derinden beslediğini...
Sen benim nefesimsin,hayatımın gayesi, bitanecik aşkım, hiç bitmeyen ümidimsin.Benim olmasanda şu an benim sayıyorum ben seni.Tanıdığım için çok şanslıyım en başta.Bir mutlaka benim olacağını bildiğim için şanslıyım.Seni senin güzelliğini son ana kadar yaşayacağımiçin şanslıyım.Ben diğer insanlardan farklıyım bi kere.Çünkü ben Seni Seviyorum...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder