RSS

yeniden bir mektup

sevgilim;
ben yine çok özledim seni bitanem. Çok hastaydım günlerdir.Yanımda olmanı istedim.Ateşlendiğimde başucumda olmanı, sıcacık bir çorba yapıp getirmeni. Dizinde uyuyakalmayı isterdim bitanem. Sensiz bu hastalıklarda daha bi çekilmez oluyor.
Neyseki artık iyiyim hani belki duyarda merak edersin siye yazıyorum.Baze çok yoruluyorum ama önemli değil.Keşke bu yorgunluklarım değse de seni bana getirse.O gül yüzünü her sabah karşımda görsem.Her sabah seninle uyansam her yeni güne.Bunlar hayal mi gerçek mi olacak bilmiyorum ama olsun.Sen varsın ya tanıdım ya seni herşey buna değer.
Evet tatlı sevdam bu günlük bu kadar yeter sanırım çok yorgunum ve uyumak istiyorum.Hem belki rüyamda seni görürüm...
Seni Çok Seviyorum

Seni her zaman sevecek olan kişi...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder