RSS

aşkıma

Canım sevgilim;
Seni çok özledim ben.Sensiz nefes almakta bile zorlanıyorum.Bu kış daha bir soğuk geçiyor sanki.Benim içim uzun zamandır ısınmadı.Sürekli titiriyor yüreğim...
Acaba uzatsam elimi anlatsam seni ne kadar çok sevdiğimi ısıtır mısın o sıcacık gülüşünle kalbimi.Hayat daha bi anlamsız oluyor yoksun diye.Eskiden en azından yakınımdaydın.Her sabah yüzünü görmek bile yetiyordu .O gün güzel olurdu benim için.Beni cezalandırmak için mi gittin buradan hasretime daha da arttrmak için mi kaçtın benden.Hadi bu kadarı da fazla dön artık buralara.
İşte benim hayatım sensizken yok bitanem.Benim olmasanda görmek yakınımda olduğunu hissetmek bile güzeldi.Hem o zaman sesimi duyma umudumda vardı.Anlayacaktın beni bir gün.
Ben her zaman seni bekliyorum aşkım.
Seni çok seviyorum...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder