RSS

aşkım

Sevgilim;
Bu günlerde seni hep üzgün görüyorum bitanem.Belli ki çözümünü bulamadığın sıkıntıların var.Ah diyorum yanında olup sana destek olabilsem ama olmuyor.Benim de daha çözüm bulamadığım hasretimsin sen...
Usulca yanına sokulup dert ortağın olmak seni sıkıntılarından kurtaracak ne varsa yapmak istiyorum.Elimden birşey gelmiyor ve inan çok üzülüyorum.Eğer bilsen aşkımı karşılık veririmiydin bana.Ben senin her derdine derman bulurdum aşkım sende benim yaralarımı sarar mıydın daha da fazla büyümeden?Sen anlatamasanda ben anlıyorum aşkım seni ve her gün dua ediyorum senin için.Sen bir an bile üzülme diye bitanem yalvarıyorum Allah'a.Sen benim olmasanda tek aşkımsın biriciğimisin ben nasıl kıyabilirim ki sana.Sen benim canımın içi nefesimsin...
Seni çok seviyorum can damarım...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder